MĀRKETINGA SEMINĀRS Grobiņā

Datums: 04.12.2019 MĀRKETINGA SEMINĀRS Grobiņā


Dalībnieki: projekta “Tūrisma attīstība. No tradīcijām līdz mūsdienīgam biznesam” interesenti, tūrisma nozares pārstāvji

Vieta un laiks:  Liepājas rajona partnerības biroja telpās, Grobiņā, Krasta ielā 12 (otrais stāvs)

11.decembris, plkst.11.00

Lektors: reklāmas ideju un stratēģiju aģentūras “Esplanāde” vadītājs, Jānis Blunavs

  • Produkts mārketingā, produkta līmeņi, diferencēšana, iecerētā un uztvertā vērtība.
  • Potenciālo klientu segmentēšana mērķauditorijās – teorija un jēgpilns tās pielietojums
  • POP un POD koncepcija – metodiska produktu atšķirīgo īpašību uzsvēršana zīmola izstrādē un komunikācijā
  • Komunikācijas vieta dažādu mārketinga aktivitāšu starpā
  • Reklāma, veicināšana vai sabiedriskās attiecības? Mārketinga komunikācijas veidi
  • Logo, korporatīvā identitāte un zīmols – kopīgais un atšķirīgais
  • Iepakojuma loma produktu diferencēšanā un jaunu produktu sekmīgā uzsākšanā tirgū
  • Gadījuma analīze jeb Case Study – jaunas identitātes un video reklāmas izstrāde viesmīlības uzņēmumam. Praksē balstīti piemēri
  • Jautājumi/Diskusijas