
Datums: 04.12.2019
MĀRKETINGA SEMINĀRS Grobiņā
Dalībnieki: projekta “Tūrisma attīstība. No tradīcijām līdz mūsdienīgam biznesam” interesenti, tūrisma nozares pārstāvji
Vieta un laiks: Liepājas rajona partnerības biroja telpās, Grobiņā, Krasta ielā 12 (otrais stāvs)
11.decembris, plkst.11.00
Lektors: reklāmas ideju un stratēģiju aģentūras “Esplanāde” vadītājs, Jānis Blunavs
- Produkts mārketingā, produkta līmeņi, diferencēšana, iecerētā un uztvertā vērtība.
- Potenciālo klientu segmentēšana mērķauditorijās – teorija un jēgpilns tās pielietojums
- POP un POD koncepcija – metodiska produktu atšķirīgo īpašību uzsvēršana zīmola izstrādē un komunikācijā
- Komunikācijas vieta dažādu mārketinga aktivitāšu starpā
- Reklāma, veicināšana vai sabiedriskās attiecības? Mārketinga komunikācijas veidi
- Logo, korporatīvā identitāte un zīmols – kopīgais un atšķirīgais
- Iepakojuma loma produktu diferencēšanā un jaunu produktu sekmīgā uzsākšanā tirgū
- Gadījuma analīze jeb Case Study – jaunas identitātes un video reklāmas izstrāde viesmīlības uzņēmumam. Praksē balstīti piemēri
- Jautājumi/Diskusijas